måndag, september 14, 2009

Då kör vi i sedvanlig anda uppdatering på det!

*I fredags blev det film hemma hos F och det var en ganska fånig film, men inte lika fåniga samtal.
*I lördags satt jag på UB hela dagen och sen blev det plötsligt bio och "Inglorious Basterds". Fantastisk film - I loved it! Sen vin hemma hos F.
*Så söndag storstädning och manusmöte och sen iväg till Malmö för att se humorgruppen Klungans föreställning "Det är vi som är hemgiften" på Skånes Dansteater. Fantastiskt roligt med fyra män med långa skägg i konstiga monologer och situationer. Väldigt smart och massa roligt kroppsspråk!
*Idag är det UB igen och ikväll är Pär hemma hos mig och har lovat kantareller till middag.

I övrigt undrar jag vad alla LTH-tjejer tänker när de har på sig högklackade pumps, vindjacka/regnjacka, ryggsäck och till det en minihandväska! Anna, förstår du min undran?
Lund är för övrigt fyllt av utbytesstudenter som jag försöker få kontakt med och det börjar bli kallt och grått. På söndag kör Boel igång så då blir det full rulle fram tills premiären den 16:e oktober!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar