onsdag, september 02, 2009

Sent ska syndarna vakna!

I´M BACK!

Sommaren 2009 var en orgie i ledighet. Mycket mat, mycket böcker, mycket sömn. Och såklart en hel del roliga upptåg.

I förrgår gick flyttlasset ner till Lund och pappa och Pär bar så fint och schnauzern var mest i vägen, men det blev så fint och jag har på vanligt manér lyckats sprida ut pye överallt. Efter den lilla incidenten med elabrott i nästan ett dygn har jag nu återhämtat mig och sitter på biblioteket och ska jobba med uppsatsen...eh...

Bilder på lägenheten utlovas senare, det är ju inte för inte som jag inte kallas för Klum liksom.

Nu är det snart reunion med töserna som jag inte sett på över ett år och sen är det manusmöte och ikväll bio. Life´s sweet my friends.

Lund har värmebölja och jag svettas och funderar på att cykla naken in till stan imorgon för att klara av värmen.

Man frågar mig hur det känns att vara tillbaka i Lund och om det känns konstigt. Det gör det inte. Saker känns sällan konstigt, jag anpassar mig efter allt. Men visst finns det ställen i världen jag hellre skulle vara på...But for now är det uppsats som gäller. Jag bidar min tid.

1 kommentar: